4 Tage kann ich leider nicht unterwegs sein und nach MC ists mir leider auch etwas zu weit (wobei dein Bändchen schon verlockend wäre ;-p).
Ich habe eher an einen Tagesausflug in der Umgebung von Bern oder von mir aus auch sonst wo (Jura, Schwarzwald etc.) gedacht -bei mir steht halt Gurnigel regelmässig an erster Stelle...
easy_racer hat geschrieben:hoi Loquita
ich, wir sind sicher mal unterwegs, schw.wald,frankreich-Hippoyte od Reg. thonon les bain
gebe dir mal eine PN.
gruss
Ändu
Hey loquita, wenns mit Ändu und Co gemütlich war, stimmt irgendwas nicht Oder haben sich die Jungs gemässigt, seit ich nicht mehr dabei bin? Kann ich mir irgendwie nicht vorstellen...
tomfaller hat geschrieben:Hey loquita, wenns mit Ändu und Co gemütlich war, stimmt irgendwas nicht Oder haben sich die Jungs gemässigt, seit ich nicht mehr dabei bin? Kann ich mir irgendwie nicht vorstellen...
Ich war mit Ändu alleine unterwegs... -ich glaube es ist das alter
@ mügä ja het gfägt, mues eifach gäng juflä mit dir...
choufä itz de ä chooper
hey tom
scho lang nüm ghört vonänag!!!
so isch das we du nid mitchunsch, simmer immer easy unterwägs nume unter üs: d mügä isch de rächt zügig unterwägs,
(ä chline rowdy) ha müese juflä!!!
isch äuä scho z auter
gruess
jaja Ändu, ä chopper... när chunnt d läderjaggä mit entsprächendä bändäli und logo zur gruppäzuäghörigkeit, ä unnützä heum u när laschter ä bart la wachsä, issisch no chli meh, dassd dr passend buch überchunsch, duschischti nüm u när passt de das öppä